Seguidors

dimecres, 30 de juliol del 2008

Mis Santes 2008

Missa de Les Santes a la Basílica de Santa Maria. Esperant a la porta per aclamar la sortida de les relíquies de les Santes.


L'anxaneta ultima detalls abans de començar a actuar. La mare en té cura.


Acabat l'ofici i els actes a la plaça comença el camí de tornada de tota la comitiva a l'Ajuntament.



La geganta esperant a en Robafaves. Em va fer gracia veure que estava sola.


No vàrem tenir ganes de seguir la comitiva i baixant cap a casa vaig veure aquesta placa. És una curiositat. Coses que de vegades veig i em fan gràcia.

Aquesta foto és la prova de que necessito una altra màquina de fotos. La meva és d'estar per casa. Jo vull fer un petit avanç, però potser m'hauré de conformar. És de l'assaig a la platja de l'actuació Kosmos. Mot bonic tot plegat.


Kosmos
: impressionant, llàstima de la meva màquina, però em comformo. L'alçada de la grua: 30 metres. És un impacte visual. Nosaltres a la sorra en banyador (no es veu).

Els focs: massa diners cremats. Estem en crisi i l'Ajuntament despilfarrant els nostres diners. Bonic, però molt car. Hem d'estalviar. Si algú està d'acord que m'ho digui.

Molt lluny de l'escenari i amb la meva petita màquina. Visió del concert de gospel: Gospel Sons.
Vam veure com arribava tard a l'escenari una companya. És innat.

Fent tonteries amb la màquina. Només volia agafar la última fila, però lo que volia veure no va sortir. Encara que la foto sigui malíssima la guardo perquè té gracia per a mi.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Santes per a tothom: matí, tarda, vespre, nit...
Un bon reportatge, Pepi.
En quants als focs, no estic d'acord; ja hem parlat d'això.
Un petó.

pepi ha dit...

Hola Gloria:
Gracias a tu ayuda guapa. Dels focs ja ho saps 30.000eurillos de nada.
Quina nit. vaig anar a dormir després de veure una "peli" estupida. gracies per la vostra companyia.

Anònim ha dit...

Pepi, a mi em van ensenyar, i amb el que jo sé, si puc ajudar, ajudo!
Gràcies pel sopar, vam passar una bona vetllada

Tercera Edad ha dit...

Hola Pepi que BLOG bonito tienes y las fotos también me han gustado dile ala Gloria que ya mismo le haces la competencia jajá
un saludo para las dos de vuestra amiga Encarna

pepi ha dit...

Hola Encarna:
gracias por pasarte por aqui, no sabes la ilusión que me ha hecho. A Gloria no le puedo hacer la competencia porque ella es mi maestra.
gracias guapa